În contextul decretării stării de urgență pe teritoriul României
ca urmare a Pandemiei de coronavirus Covid-19,
Primăria municipiului Dorohoi vă informează că, activitatea
privind eliberarea certificatelor de urbanism și a autorizațiilor de
construire se face în continuare în conformitate cu prevederile
Legii nr.50/1991, privind autorizarea executării lucrărilor de
construcții cu modificările și completările ulterioare.
Pentru evitarea deplasării în vederea depunerii cererii
pentru eliberarea certificatului de urbanism și a achitării taxei,
beneficiarii au posiblitatea descărcării cererii tip de pe pagina
de internet a Primariei municipiului Dorohoi , Secțiunea formulare
și achitarea taxei aferente on-line (la numărul de telefon înscris
în cerere vi se va comunica taxa aferentă)
în contul nr. RO57TREZ11721160203XXXXX, deschis la
Trezoreria municipiului Dorohoi, cod fiscal 4112945, cu
mențiunea taxă certificat de urbanism.
Precizăm că, cererea completată și semnată de
solicitant conform formular tip însoțită de Extrasul de
Carte Funciară pentru informare la zi(valabil 30 zile la
depunerea cererii) și dovada achitării taxei(copie, fotografie,
etc) se va depune on-line pe adresa
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza . Documentul va fi
înregistrat și soluționat în termen de maxim 15 zile lucrătoare.
Informațiile suplimentare se pot solicita odată cu depunerea
cererii sau după caz la numarul de telefon 0231611310.
ANUNȚ PRIVIND OBȚINEREA CERTIFICATULUI DE URBANISM
Pentru a putea vizualiza documentele atasate,
trebuie sa aveti instalata o aplicatie de vizualizare a fisierelor cu extensie pdf.
< Anterior | Următor > |
---|
Ultima actualizare (Joi, 02 Aprilie 2020)